07 april, 2014

Mooie kleedjes

Het is altijd leuk om te zien wat mijn klanten met het door hun bestelde garen maken. Daarom word ik altijd erg blij van klanten die mij foto's sturen van hun creaties, zo leuk om te zien!

Zo kreeg ik pasgeleden van Nelleke twee foto's doorgemaild van mooie kleedjes die zij haakte met "Filetta" van OnLine. "Filetta" is een mooie dunne haakkatoen en is werkelijk perfect voor onder andere dit soort kleedjes.

























Het eerste kleedje heeft ze gehaakt in de kleur wit. Het kleedje  heeft een doorsnede van 20 cm. Ik vind de bloem in het midden erg mooi in combinatie met de puntige rand!

























Het tweede kleedje heeft Nelleke gehaakt in de kleur roze en heeft een diameter van 18 cm. Ik vind het veerpatroon erg bijzonder en de geschulpte rand past er super bij!

Beide kleedjes zijn gehaakt met haaknaald 1,65 mm.

Mocht je de kleedjes net zo mooi vinden als ik, Nelleke verkoopt veel van haar creaties via haar winkeltje op Etsy. Echt even kijken hoor, ze maakt erg mooie dingen!

3 opmerkingen: