28 april, 2014

Kleurenexplosie

Zo af en toe kom ik een blog tegen waarvan ik meteen denk: dit is leuk! Dat had ik ook met deze blog en daarom wil ik hem jullie niet onthouden. Over welk blog ik het heb? Over Zooty Owl's Crafty Blog!

Mandala's ontworpen en gehaakt door Zelna Olivier, foto's van haar blog













De persoon achter Zooty Owl woont in Zuid Afrika en heet Zelna Olivier. Als je van kleur houdt, zit je bij haar goed! Ze maakt de meest prachtige kleurcombinaties die ze heel goed weet toe te passen in de mandala's die ze sinds kort ontwerpt. De patronen daarvoor plaatst ze gratis op haar blog zodat ook wij ze ook kunnen maken.

Squares ontworpen en gehaakt door Zelna Olivier, foto's van haar blog












Je kan haar trouwens ook vinden op Ravelry onder de naam Zelna Olivier. Hier vind je ook al haar patronen.

Ik ben erg blij dat ik haar blog ontdekt heb! Een beetje kleurentherapie kan geen kwaad op zijn tijd.

Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Prachtige, kleurrijke mandala's. Dank je voor de link naar dit leuke blog.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi zeg. Daar wordt je meteen vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen