03 april, 2014

Kaleidoscope Blanket - deel 2

In dit bericht vertelde ik je al over de Kaleidoscope Mystery Blanket Monthly Club van Natural Dye Studio en liet ik je zien hoe het begin van de deken er uit ziet. Inmiddels ben ik met een ware inhaalslag bezig en kan ik je vertellen dat de maand februari inmiddels af is en ik bijna op de helft ben met het patroon voor maart. En dat mag ook wel want ieder moment kan het garen voor het tweede kwartaal bezorgt worden samen met het patroon voor de maand april. Ik kan haast niet wachten! Het is zo leuk om dit soort pakketjes te ontvangen en het patroon is werkelijk schitterend. Het is zo fascinerend om te zien hoe de deken iedere maand verandert.

Hier zie je nog even hoe het januari deel er uit ziet:























En zo ziet de deken er na het patroon van februari uit:






















En nu ga ik snel door met het deel van maart. Als je me zoekt ben ik in de tuin in het zonnetje aan het haken!

Marjolein


1 opmerking: