30 april, 2016

Wat was het weer gezellig!

Vorig weekend stond ik met mijn winkel op de Nederlandse Breidagen in Rijswijk. Twee dagen vertoeven tussen prachtige garens, bergen inspiratie en gezellige mensen, wat wil een mens nog meer?
















Ik heb genoten! Ik kan het niet anders zeggen. Het blijft leuk om klanten "in het echt" te zien en mensen te spreken die je alleen kent via hun blog of Facebook pagina. Ik blijf het geweldig vinden om enthousiaste mensen tegen te komen die met mijn boek aan de slag zijn gegaan, foto's laten zien van de kransen die ze gehaakt hebben en vertellen dat ze inmiddels bezig zijn met de zomerkrans ("maar het zijn wel heel veel aardbeitjes hoor!").



















Het waren twee super gezellige, drukke dagen en ik kan je vertellen dat ik op zondag NIETS gedaan heb. Ik was helemaal leeg en had geen stem meer over. Inmiddels heb ik mijn stem weer terug en zijn alle bolletjes, haaknaalden, boeken en pakketten weer geteld, opgeruimd en waar nodig bijbesteld.



















Vanaf maandag ben ik er weer helemaal!

Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Zo te zien en te lezen waren het geslaagde dagen. Heb je ook reacties gekregen op jouw boek? Dat lijkt me extra leuk. De bezoekers kunnen dan kennismaken met jou als de ontwerpster.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien was het erg gezellig. Ik was op vakantie dus kon er niet heen, maar mijn moeder vind het ook eigenlijk te ver rijden. Maar misschien de volgende keer toch doen haha. Heel leuk. Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen