15 april, 2016

Pinspiratie - speelboekjes

Op zoek naar een leuk inspiratiepatroon kwam ik vandaag terecht op een blog dat ik nog niet kende: Creative Crochet Workshop. En wat ik daar zag vond ik zo leuk, dat ik het meteen met jullie wilde delen. Want wat ontwerpt deze dame: interactieve speelboekjes in verschillende thema's zoals een poppenhuis, dinosauriërs en piraten. Superleuk voor de kleine kinderen in je leven of om als kraamcadeautje te geven.




















De meeste van haar patronen zijn kooppatronen maar toevallig is een week geleden een CAL begonnen. Een CAL voor een onder-water-boekje. De patronen zijn in het engels maar er zijn ontzettend veel stap-voor-stap foto's bij.




















Erg leuk om te maken met "Catona" of "Limone". Haak je liever met acryl of wil je een groter boekje? Gebruik dan "Colour Crafter" of "Bravo".




















Het gratis patroon vind je hier: introductie, deel 1, deel 2 en deel 3.

4 opmerkingen:

  1. Ja, leuk blog hé? Ik volg al een tijdje, vind het heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor het schrijven over mijn blog :) Ik ben momenteel in het proces van het verplaatsen naar mijn eigen domein / website en ik hoop daarbij kan ik al mijn patronen te maken voor gratis ! Al mijn haak playbooks zijn gratis op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello, I'm looking for your blog to find the patterns for the playbooks shown here. Are they available> Please answer to mercyheston at msn dot com.
      mercyheston@msn.com

      Thanks!
      Mercy

      Verwijderen