22 april, 2015

CAL 2015 - week 14

Zo, hier weer een update van mijn CAL dekens 2015. Ik loop inmiddels een paar weken achter maar met een goede reden: ik ben hard aan het werk om de laatste patronen voor mijn boek af te maken! En ja, daar gaat nu even al mijn tijd inzitten. En de dekens haal ik straks in de vakantie wel weer in.

Maar goed, de CAL dekens dus! Hier is mijn blauwe versie die inmiddels 90 x 90 centimeter is.

























Drie eenvoudige randjes deze keer. Vlot klaar, niet veel nadenken maar gewoon doorhaken. Heerlijk!




 
En hier zie je de multicolor versie die nu 69 x 69 centimeter meet.

























Ik was eigenlijk bang dat de groene strikjesrand erg op zou vallen maar gelukkig spring hij er al wat minder uit. Straks in het geheel zal het helemaal wel meevallen.















Haak jij de dekens ook? En ben jij wel helemaal bij?

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten