01 maart, 2015

CAL 2015 - week 8

Week 8 van de CAL is ook af! Een niet al te moeilijke week met vier makkelijke toeren. Eén ding heb ik veranderd. In de tweede toer heb ik telkens 1 losse minder gehaakt tussen de clusters. Ik vond de gaten anders echt te groot worden. Verder heb ik me precies aan het patroon gehouden en haak ik nog steeds volgens de kleurenschema's van Jolanda en Tertia.

Mijn blauwe deken ziet er nu zo uit:

























De afmeting is inmiddels 69 x 69 centimeter. Mijn jongste dochter kan er nét onder zitten op de bank!



















Mijn roze deken ziet er nu zo uit:

























De afmeting van deze deken is nu 53 x 53 centimeter. Het gouden glitterrandje heb ik overigens gehaakt met het nieuwe glittergaren "Durable Brilliant". Een erg mooi glittergaren en een waardig vervanger van "Miracle". Als het gehaakt is zie je echt geen verschil. Per bol zit er iets minder meters op maar de prijs is daar en tegen wel een euro lager. Ik ben er in ieder geval erg enthousiast over!



















Op naar week 9! Ik hoop daar morgen aan toe te komen.

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten