11 november, 2014

Pinspiratie: Granny Pietje

Komend weekend komt Sinterklaas weer in het land! En uiteraard neemt hij weer heel veel Pieten met zich mee. Mijn dochters verheugen zich er ontzettend op en kijken rijkhalzend uit naar zijn komst. De jongste maakt het met haar net drie jaar voor het eerst bewust mee, de oudste weet met haar bijna tien jaar van hoeden en randen maar zingt uit volle borst de liedjes mee. Om de komst van de Sint te vieren deze keer een gratis Nederlands patroon van een granny square met Pietje, superleuk! Je kan er een broche van maken of een tasje voor pepernoten of leuke onderzetters.

























Ik heb hem zelf ook gemaakt. Ik wil er nog een stukje vilt achter naaien en een veiligheidsspeld. Dan heeft mijn jongste dochter aankomende zaterdag een mooie broche op haar jas!

























Volg mij op Pinterest voor nog meer inspiratie!

3 opmerkingen: