07 januari, 2015

Gelukkig nieuwjaar!

Het kan nog net dus bij deze:


Het oude jaar hebben wij hier thuis rustig uitgezwaaid. Tv aan, haakwerk er bij, de oudste gezellig opblijven, oliebollen en appelbeignets op tafel, bubbels in onze glazen en om middernacht natuurlijk aftellen en vuurwerk afsteken. Ondanks de enorme knallen sliep onze jongste dochter van 3 overal door heen en was dus de volgende morgen de wakkerste van ons vieren.

En nu is er weer een nieuw jaar begonnen. Een jaar vol mogelijkheden, nieuwe kansen, nieuwe plannen en nieuwe voornemens. Hoewel ik daar eigenlijk nooit aan mee doen, heb ik mezelf wel een paar doelen gesteld voor 2015. Zo wil ik graag meer tijd vrij maken voor mezelf, een beetje meer me-time. Heerlijk met mijn naaimachine spelen, lekker haken en nog meer genieten van mijn gezin. Verder wil ik proberen dit jaar regelmatig een voor ons nieuw recept uit te proberen om het avondeten wat spannender te maken. Zo wil ik in ieder geval binnenkort eens pastinaak proberen. Heeft iemand nog een lekker recept?

Op haakgebied hoef ik me dit jaar in ieder geval niet te vervelen. Op de facebook groep van Tertia en Jolanda is een nieuwe CAL begonnen van een vierkante deken. Die ga ik maken! De garens die zij gebruiken voor hun dekens zijn overigens allemaal verkrijgbaar in mijn winkel. En als je geabonneerd bent op mijn nieuwsbrief heb je een kortingscode voor deze garens ontvangen die geldig is t/m 28 februari! Nieuwsbrieflezers krijgen overigens vaker zo'n exclusieve code! Maar vooruit, deze keer krijgen jullie als bloglezers ook de code: fbcal2015.
Verder komt er dit jaar een boek van mij uit met haakpatronen, hoe gaaf is dat! Ik kan er nu nog niet veel over vertellen behalve dat het waarschijnlijk deze herfst in de winkels ligt. Als ik meer kan laten zien, doe ik dat natuurlijk meteen!
En ik wil ook graag andere patronen blijven schrijven. Zo zit hier nog een schaapje Sam die het een beetje koud heeft. Misschien dat ik hem met wat kleren een plezier kan doen.

Ook voor mijn blog heb ik nieuwe plannen. Er gaan wat dingen veranderen zoals bijvoorbeeld de pinspiratie op de dinsdag en de kleurenschema's op de vrijdag. Het kost mij veel tijd om die berichten te maken, tijd die ik nodig heb voor andere zaken. Beide categorieën gaan niet helemaal verdwijnen maar zullen minder vaak langs komen en ook de opzet van deze berichten zal veranderen.
Verder wil ik graag meer tutorials schrijven en daag ik mezelf uit om verschillende haaktechnieken te proberen en met jullie te delen.
Ik vind het trouwens ook erg leuk om haakcreaties van klanten en lezers te laten zien op mijn blog. Heb je dus iets gehaakt met garen uit mijn winkel óf met één van mijn patronen? Stuur dan vooral een foto door dan plaats ik die op mijn blog.

Al met al veel plannen dus! Ik kan maar beter aan het werk gaan...

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten