13 mei, 2014

Pinspiratie: dierenwashandjes

Mijn jongste dochter houdt niet zo van naar bed gaan. Net als iedere andere peuter probeert ze het naar bed gaan zo lang mogelijk uit te stellen. Er is echter een uitzondering: als ik aan haar vraag of ze mee in bad gaat, komt ze met een enthousiast "ja hoow!" meteen aanrennen. In bad gaan = feest! En zeker als je je mag wassen met deze mooie washandjes! En met een beetje fantasie kan je nog veel meer dieren verzinnen met dit basispatroon. Maak ze van een zachte katoen als "Cotton Time" zodat zowel jij als je kind er lang plezier van hebben.






























Volg mij op Pinterest voor nog meer inspiratie!

2 opmerkingen:

  1. Deze washandjes zijn echt grappig. Ik was ze al eens tegengekomen, maar vroeg me toen af waar je zoiets van haakt. Het moet na het gebruik ook mooi blijven en tijdens het gebruik fijn aanvoelen. Niet zoals de schuursponsachtige washandjes van vroeger.
    Dank je voor de link en ik volg je nu op Pinterest. Kom gerust ook eens op mijn Pinterestborden snuffelen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze zelf ook erg leuk en ga ze maken met Cotton Time. Dat is een wat dikkere katoen maar wel heel zacht. En anders kreeg ik van iemand op Facebook de tip om er poppenkastpoppen van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen