16 september, 2014

Pinspiratie: polswarmers

Nu het 's morgens en 's avonds weer kouder wordt, merk ik dat ik weer last krijg van koude handen. Zeker als ik achter de computer zit, krijg ik last van koude vingers. Om dat tegen te gaan draag ik graag polswarmers. Een laagje extra om mijn handen en polsen en toch mijn vingers vrij om te typen. Ideaal! En laat ik nu een prachtige patroontje gevonden hebben! Het is een gratis Engelstalig patroon met uitgebreide fototutorial in een interessante steek. Ik vind hem super! Ik zou ze haken met "Universa", "Baby Cashmerino", "Bravo" of "Extra Soft Merino".
























Volg mij op Pinterest voor nog meer inspiratie!

1 opmerking:

  1. Deze vingerloze wanten zijn prachtig. Deze ga ik in het najaar zeker een keer haken. Fijn om te weten welke garens hiervoor geschikt zijn.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen