02 september, 2014

Pinspiratie: Babala Hat

Ben je op zoek naar een mooi patroon voor een muts? En dan nog het liefst voor kinderen én volwassenen? Dan heb ik een hele mooie voor je gevonden! De maten lopen uiteen van pasgeboren babies tot volwassenen, keus genoeg dus. Er staan zelfs aanwijzingen in het patroon voor een bijpassende cowl!
Ik vind hem zelf schitterend en denk er over na om er een paar te maken als Sinterklaas/Kerstcadeautje. Tijd genoeg nog! Het kooppatroon kan je hier vinden.



















Volg mij op Pinterest voor nog meer inspiratie!

1 opmerking:

  1. Dit is een superleuke muts / beanie. De structuur en verschillende kleuren maken hem echt apart. Die ga ik zeker haken al geniet ik eerst nog even van het mooie weer. Lijkt me een leuk herfstwerkje. Heb jij een tip voor het garen?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen