24 augustus, 2013

Vorderingen deken

Wat een heerlijk patroontje is het toch! Twee soorten granny squares die ik met veel plezier 's avonds op de bank zit te haken terwijl ik met een half oog ook de programma's op de tv volg. Om niet uitgekeken te raken op de deken wissel ik beide grannies regelmatig af. Eerst 10 van de ene soort, dan weer 10 van de andere soort, zo hou ik het leuk voor mezelf. En ik moet zeggen dat het best opschiet. Ik ben nu op de helft van het aantal grannies dat ik moet haken voor een dekentje van ca. 90 x 130 cm. Misschien maak ik hem nog wel groter maar dat zie ik wel tegen de tijd dat ik alle grannies af heb.
En het garen, het garen is zo heerlijk om mee te werken! Ik kan er geen genoeg van krijgen. Als jullie het ook eens willen proberen, vanaf 1 september is het garen een maand in de aanbieding bij ons in de winkel! Ik zou zeggen: grijp je kans!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten