10 augustus, 2013

Omslagdoek haken - Tada!

Hij is af, de "Promenade Shawl" uit de Interweave Crochet Spring 2013 waar ik in mei mee begonnen ben! Wat een heerlijk patroon om te haken was dit! In het begin had ik een beetje moeite met het patroon maar toen ik het eenmaal "in de vingers" had, was het een fluitje van een cent. De rand was ook nog een flinke klus maar ook die is prachtig geworden.

















De doek is lekker warm en draagt heel prettig. Met een mooie shawlspeld blijft hij keurig op zijn plaats.
Ik ben ook erg blij met het garen waar ik hem mee gehaakt heb. "Universa" is echt een prettig garen om mee te haken en door het hoge wolgehalte lekker warm in de winter.

















Nu deze stola klaar is, heb ik zin in meer! Het is heerlijk om zo'n doek te maken. Het is niet te groot maar ook niet te snel klaar. Helemaal mijn ding! Ik ben al druk patronen aan het verzamelen van andere doeken die ik erg mooi vind. Op Ravelry zijn er in ieder geval genoeg te vinden dus voorlopig ben ik nog niet klaar!

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten