29 mei, 2015

Pinspiratie - Polychrome Peacock Blanket

Een tijdje geleden liet ik je al een applicatie zien gebaseerd op een pauwenveer. Vandaag laat ik je de pauwendeken zien die ik vond op internet. Erg interessant! Ik vind de kwastjes ook erg leuk bij deze deken. Ze passen lang niet overal bij maar hier vind ik ze prima op hun plek. Het kooppatroon vind je onder andere hier.

























Disclaimer: ik heb geen enkele band met de ontwerper van dit patroon. Ik heb het (nog) niet zelf gehaakt en ik kan je ook niet vertellen of er een Nederlandse vertaling van bestaat of hoe de betaling geregeld wordt.

2 opmerkingen:

  1. Goed gekozen naam voor deze deken, want hij doet echt denken aan de veren van de pauw. Je hebt gelijk, de kwastjes passen hier goed bij.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze deken is echt een goeie vondst! Prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen