04 september, 2015

Pinspiratie - trui met Scheepjes Stone Washed

Brrr, wat is het guur vandaag! Het regent en het waait en je kan al goed merken dat de herfst in aantocht is. Sinds tijden heb ik weer eens een trui aangetrokken en ook de kachel sprong vanmorgen aan. Tijd om iets te maken waar je de komende maanden plezier van gaat hebben.
Ik zag deze trui toen ik bij Scheepjes aan het neuzen was en vond hem meteen superleuk. En als driekwart mouwen je niet aan staan, maak je ze gewoon langer. Uiteraard zou ik hem zelf ook maken met Scheepjes "Stone Washed". Lekker zacht en warm en verkrijgbaar in zoveel mooie kleuren dat er oneindig veel prachtige combinaties gemaakt kunnen worden!

 

































Het gratis patroon kan je hier vinden.

2 opmerkingen:

  1. Stonewashed is een heerlijk garen. Ikkan me voorstellen dat deze trui lekker zacht en warm is. Nu het zo kil is, fijn om zo'n trui te dragen. Al had ik hem liever als vest gehad.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen