11 september, 2015

Pinspiratie - Bohemian Blanket

De nazomer vind ik altijd een mooie tijd van het jaar. Het licht heeft een meer "gouden" kleur, de bomen beginnen her en der al geel te kleuren en de temperaturen zijn niet meer zo hoog maar ook nog niet te laag. 's Morgens is het lekker fris en 's middags kan je nog makkelijk buiten zitten, zeker als je een plekje uit de wind kan vinden. De avonden worden al weer langer en ook weer wat frisser en dan vind ik het heerlijk om op de bank aan een deken te werken. Ik vond deze op Pinterest en wilde hem je niet onthouden. Naast de felle kleuren sprak juist het ontwerp me zo aan. Het is eens heel wat anders!
Wat garen betreft denk ik meteen aan Scheepjes "Softfun" gecombineerd met de "Softfun Denim". Of anders de "Bravo" of "Universa" van Schachenmayr. Allemaal heerlijke dekengarens en verkrijgbaar in heel veel kleuren. Het patroon van deze "Bohemian Blanket" is overigens gratis. Het is wel in het Engels maar er zijn ook diagrammen.

1 opmerking:

  1. Wauw ik vind m supermooi! Bedankt voor het delen.
    Groetjes en fijn weekend!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen