31 december, 2014

Kerstballen en sneeuwpoppen

De afgelopen weken vond ik leuke mails mét foto's van mooie kerstballen en schattige sneeuwpoppen in mijn inbox. Alles gehaakt volgens mijn patronen. Dus vandaag zet ik eens de creaties van lezers van mijn blog in de spotlight! En hoewel ze allemaal met dezelfde patronen gehaakt werden, zijn ze toch allemaal heel anders geworden. En dat vind ik nu zo leuk om te zien: hoe één patroon zo veel verschillende versies op kan leveren!

Onderstaande kerstballen zijn gehaakt volgens de patronen van de kerst-CAL van dit jaar. Je vindt de patronen hier.


Kerstbal van Ank L.-S.
Kerstbal van Mirjam B.















Kerstbal van Monique de J.


Kerstballen van Valerie













Kerstballen van Lia W.


En onderstaande schattige sneeuwpoppen zijn gemaakt volgens mijn sneeuwpop-patroon.


Sneeuwpop van Anneke v.d. O.
Sneeuwpoppen van Renate W.














Leuk hè om te zien hoe anders ze allemaal zijn!

En nu je toch hier bent, wil ik je alvast een fijne jaarwisseling wensen. Dat het maar een mooi jaar voor je mag worden met veel tijd voor creatieve uitspattingen!

Marjolein




3 opmerkingen:

  1. Heel leuk allemaal nogmaals dank voor je patronen.
    Volgend jaar ga ik zeker de kerstballen proberen.
    Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je patronen wel gezien, maar had niet de fut om ze te maken.
    heb ernstig tekort aan energie en wat ik in haken steek kan ik nergens anders voor gebruiken.
    hoop (met medicatie) volgend jaar meer energie te hebben en ga dan zeker die "uitgeholde" kerstbal maken, die vond ik altijd het mooist in de boom bij mijn ouders......
    alle goeds voor het nieuwe jaar en veel creativiteit gewenst, liefst om te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sfeervolle creaties allemaal ...
    Ik wens je ook nog een liefdevol, gezond en creatief 2015 ...
    Fijne zaterdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen