30 oktober, 2014

Kerst CAL - aankondiging

Nog even en het cadeautjesseizoen begint weer! Over ruim twee weken komen Sinterklaas en zijn Pieten weer in het land om iedereen die braaf geweest is te verrassen met cadeautjes. En als hij weer terug is in het warme Spanje is het de beurt aan de Kerstman om pakjes uit te delen.












Zelf ben ik dol op het krijgen van pakjes maar ik vind het misschien nog wel leuker om ze te geven. Daarom binnenkort hier op mijn blog weer een CAL (crochet-a-long/haak maar mee)!

Om je een idee te geven wat we gaan maken: het heeft met Kerst te maken. En wat benodigdheden betreft: duik vooral in je bak met restjes garen. De enige kleur die je voor ieder patroon nodig hebt is licht grijs/zilver of anders goudgeel/goud. Voor de rest is de kleurkeuze helemaal aan jou. Zelf heb ik gehaakt met Catania en Limone katoen.
Naast garen en een bijpassende haaknaald heb je ook nog vulmateriaal nodig. Meer niet.








Heb je er al zin in? Ik wel! Het eerste patroon komt op donderdag 6 november op mijn blog dus nog heel even geduld!

Marjolein

8 opmerkingen:

  1. Leuk idee om alvast voor kerst te beginnen. Ik doe mee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan met kerstartikelen maar beter wat eerder beginnen inderdaad. Voor je het weet is het december en is iedereen te druk om mee te doen. Leuk dat je meedoet!

      Verwijderen
  2. Heb er ook zin in, eindelijk eens iets anders dan een deken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal enthousiast! Ik heb in Zwolle gezien wat het is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een vermoeden, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen