05 september, 2017

Lezerspost: vlindersjaal van Nel

Als mensen bij mij garen kopen, ben ik altijd zo benieuwd wat ze er mee gaan maken. Soms vraag ik dan ook of ze een foto willen sturen als hun werkstuk af is. En vaak krijg ik dan een paar weken later inderdaad een foto toegestuurd, zo leuk!

Zo kreeg ik pasgeleden van Nel deze foto toegestuurd van haar gehaakte sjaal. Is het geen plaatje?


























Nel gebruikte het garen "Tahiti" van Schachenmayr in de kleur "7623 Wildfire", echt prachtig!
Het patroon voor het sjaaltje is mijn "Vlindersjaal", een patroontje dat je gratis ontvangt bij aankoop van 1 bolletje "Tahiti".

Heb je ook iets gehaakt met garens uit mijn winkel? Of heb je één van mijn patronen gehaakt? Stuur dan vooral een foto naar marjolein@haakbaak.nl. Ik zet je hier graag in het zonnetje!

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten