21 september, 2017

De laatste draadjes - boekennieuws

De allerlaatste draadjes zijn eindelijk afgehecht. Alle onderdelen zijn gehaakt, in elkaar gezet, daar waar nodig verstevigd en netjes ingepakt in dozen. Nog even en het "in elkaar zetten" van mijn nieuwe boek gaat beginnen, zo spannend weer!













Donderdag 5 oktober gaan de foto's gemaakt worden. Dat wordt leuk, gezellig én spannend want wordt het zoals wij voor ogen hebben? Er zal een hoop geschoven, geprikt en gecombineerd worden, daar ben ik zeker van.

Vervolgens moet ik op 16 oktober alle tekst en de haakdiagrammen voor het boek inleveren. En dan is het wachten op de eerste proef die daarna natuurlijk helemaal gelezen en gecorrigeerd moet worden.

En als alles volgens planning verloopt, ligt mijn nieuw boek eind januari/begin februari in de winkels.

Ik hou je op de hoogte!

Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Spannend hoor zo'n nieuw boek. Ben benieuwd.

    Groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drukke tijd en spannende tijd. Het afwachten lijkt me daarvan het moeilijkst. Je hebt er dan alles aan gedaan en de rest wordt gedaan door anderen. Jouw kennende wordt het vast weer een mooi, fijn boek.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Druk en spannend, dat is het zeker Margaret! En inderdaad, wachten tot je de eerste opzet ziet is altijd heel spannend en duurt veels te lang voor je gevoel. Dank je wel voor het compliment, ik hoop dat ik je verwachtingen waar kan maken!

      Verwijderen