21 juni, 2016

Stilletjes....

Het is de laatste tijd erg stil op mijn blog. Niet omdat ik niets te zeggen heb, integendeel! Ik heb eigenlijk heel veel te zeggen maar..... dat mag ik nog niet.
En ik heb heel veel foto's die ik zou willen delen maar..... ook dat kan helaas nog niet.
En waarom niet hoor ik je nu vragen?






































Dat zal ik je zeggen: ik ben bezig met het ontwerpen voor mijn tweede boek! En omdat ik nog middenin het bedenk, ontwerp en haakstadium zit, kan en mag ik er nog niets over vertellen. Zoals je op de foto boven kunt zien, ben ik daar op dit moment erg druk mee. Al die draadjes? Restjes van een paar prototypen. En die krabbels? Mijn aantekeningen voor het patroon.

Al met al ben ik dus druk in de weer maar kan ik nog niet laten zien waarmee. Zodra dat kan, ben je natuurlijk de eerste die het hoort! En in de tussentijd zal ik proberen wat andere inspiratie blogs te plaatsen.

Ik ga snel weer verder!
Marjolein

5 opmerkingen:

  1. Spannend. Heel veel succes met bedenken, ontwerpen, haken en uitproberen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super!
    Succes!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super gaaf. Succes met alles :-).
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik ben benieuwd wat je voor ons in petto hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Ik ben benieuwd, dol op haakboeken dus wacht vol spanning af ;)

    BeantwoordenVerwijderen