12 juni, 2015

Pinspiratie - Butterfly Stitch Prayer Shawl

Ik blogte al eerder over deze shawl maar kwam hem nu tegen in een andere kleurstelling en totaal ander garen. Prachtig! Het patroon komt erg mooi uit in dit verloopgaren. Deze mevrouw heeft de shawl gehaakt met "Tahiti" in de kleurstelling 7645 Riviera. "Tahiti" is een lichte, dunne draad van zachte katoen met een pietsie polyester en is verkrijgbaar in meerdere kleurstellingen. Gehaakt met haaknaald 3,5 laat het zich supermooi verwerken tot zomerse sjaals en omslagdoeken. Voor deze shawl heb je twee bollen "Tahiti" nodig. Wil je er een mooie rand om haken, dan raad ik je een bolletje extra aan.

Het gratis patroon staat op Ravelry.


























Disclaimer: ik heb geen enkele band met de ontwerper van dit patroon. Ik heb het (nog) niet zelf gehaakt en ik kan je ook niet vertellen of er een Nederlandse vertaling van bestaat of hoe de betaling geregeld wordt.

2 opmerkingen:

  1. De kleuren zijn werkelijk prachtig! Mooie sjaal ❤️
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met deze kleuren en dit dunnere garen ziet de omslagdoek er mooi zomers uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen